sarawestelius

Alla inlägg under januari 2011

Av Sara - 29 januari 2011 15:49

Var ju och köpte ett nytt snyggt överkast till sängen i fredags, hittade också en snygg matta till sovrummet. Världens bästa Hanna köpte en jättefin röd pläd till mig också :) Slänger in en bild på hur det blev. :)




/S  

Av Sara - 29 januari 2011 12:25

Du ska veta att storesyster älskar dig och kommer alltid att finnas här för dig.   

Av Sara - 27 januari 2011 17:00

  Medan man är inne i C och ändå ska köpa mat så skadar det ju inte att kika lite i andra butiker.   Hittade lite fina grejer idag, jag köpte ett par leggings, ett linne och en tunika, Micke köpte ett par mjukisar, till Maximilian köpte vi en Blixten mcqueen pyjamas och en bil, köpte också en snygg prydnad. Mycket nöjd med dagens inköp.   Slänger in bilder på grejerna.

 

           


/S

Av Sara - 27 januari 2011 06:56

Har inte hunnit lagt in någon bild på nya sängen & sängborden, men nu kommer det en bild ialf.   Är väldigt nöjd, ska bara hitta något snyggare överkast att köpa, som matchar sovrummet bättre.   



  



Ha det gott!


/S 

Av Sara - 24 januari 2011 16:57

Det är precis vad ni 2 är, 2 mesiga, värdelösa nollor!

Av Sara - 23 januari 2011 13:37

Hej alla glada!   Idag har vi varit inne i C och shoppat lite, jag och Maximilian ialf, Micke ville inte ha något.   Jag köpte ett par läckra stövlar och en mys-dress. Maximilian köpte en grävmaskin och lite kläder, slänger in bilder på våra fynd.   

 

 

                 


Funderar på om jag ska springa ner till C igen för att inhandla nya strumpbyxor, om jag orkar, annars får det bli imorgon.   

 

Ha det gott!

 

/S

Av Sara - 21 januari 2011 16:56

Det var det fegaste jag någonsin varit med om! Visst, du vill inte ha något mer med mig att göra och jag vill absolut inte har något mer med dig att göra men för det ska jag inte behöva fixa med någon jag knappt känner för att få pengar DU är skyldig mig. Även om man inte vill ha någon mer kontakt med varandra så fixar man grejer man är skyldig själv! Helt jävla otroligt, och jag som trodde att nu kunde det inte bli värre.


/S

Av Sara - 21 januari 2011 07:04

Äntligen fredag.


Ska bli riktigt skönt med helg, men lite tråkigt utifall det börjar snöa eftersom Micke har beredskap i helgen, så jag hoppas INTE på snö.   Just nu sitter jag och väntar på att Maximilian ska vakna till, han ligger i mitt knä och säger att han ska sova mer.   Idag har jag bara en daghund här så det blir nog en ganska lugn fredag för mig, slipper springa ut och in hela dagen.   


Nu ska jag ta och plocka fram lite frukost till mig och Maximilian, sen är det dags att klä på sig och röra sig mot dagis.


Ha det gott!


/S

Ovido - Quiz & Flashcards