sarawestelius

Alla inlägg under mars 2011

Av Sara - 31 mars 2011 07:05

Nu sitter jag och väntar in alla daghundarna, Maximilian ligger i soffan och myser framför playhouse disney   Ska väl ta och duka fram lite frukost också, börjar bli lite hungrig nu...


Vad trevligt det var att komma ut i vardagsrummet i morse när det står massa nya möbler där   Igår funderade jag och Micke på om vi skulle köpa soffan som vi vill ha också, men vi kan inte bestämma oss om vi vill göra det nu eller ha lite mer fickpengar över   Så, vi får väl se hur det blir. Haha!



Nej, nu ska jag ta fram lite frulle..


Ha det gott!


/S

Av Sara - 30 mars 2011 13:01

Fick jag lift till IKEA :) Så nu har vi lite nya möbler :)


Slänger in lite bilder;


Nya tv-bänken



Nya soffbordet




Nya lillbordet :p




 Nya skivbordet




Det va de, nu ska jag gå ut med dogsen! :)


/S       

Av Sara - 28 mars 2011 09:26

Har just kommit hem från att ha lämnat Maxi på dagis, nu sitter jag och väntar på att affärerna ska öppna så jag kan gå och köpa present till Micke som fyller år imorrn!   Och för en gångs skull vet jag vad jag ska köpa till honom!   

 

Och jag MÅSTE få lift till IKEA av någon snart så jag kan köpa det jag ska!!! Blir galen snart! :p Haha..

 

 

 

 

/S

Av Sara - 26 mars 2011 18:11

I morse mötte jag upp Ammi utanför och sen gick vi till tattookillen, tack snälla för att du fäljde med dit! :) Slänger in en bild på hur den blev.


Har länge planerat med Fredde att han ska komma nu nära Mickes födelsedag utan att Micke visste om det, och idag kom han, och han hade med sig Johan och Linda också. Mycket trevligt här hemma ikväll alltså! :)



 


/S

Av Sara - 24 mars 2011 07:41

Först vill jag säga grattis till min storesyster som fyller år idag!   

 

Så var det redan torsdag, just nu sitter jag och väntar på att daghundarna ska komma. Och sen måste jag rasta Alizza och sedan gå och lämna Maximilian på dagis.   

 

Längtar till vecka 13 som fan, då kommer min telefon! Hoppas jag ialf, så det inte blir nån fördröjning.. Och så vill jag såklart ha löning och lift till IKEA, då blir det att köpa ny tv-bänk, soffbord och skrivbord.    Vill inte sälja soffbordet som vi har nu, men frågan är vart man ska förvara det om vi ska ha det kvar? Eftersom våran jävla granne å hans äckliga polare är uppe och snor grejer från vinden... Så jag känner inte för att förvara något där... Aja, vi får se hur det blir.


Nu ska jag gå och göra Maximilian klar för dagis.


Ha det gott!


/S


Av Sara - 18 mars 2011 20:48

Micke har beställt ny tele åt mig, dock så får jag vänta i ca 2 veckor, kanske lite mer innan jag får den eftersom den inte har släppts än   Jag vill ha den nu! ;)


Det blev en Sony Ericsson xperia arc;


  



/S

Av Sara - 18 mars 2011 16:48

Ja, nu har det varit dåligt med bloggandet igen men i tisdags blev både jag och Maximilian sjuk och vi har inte börjat blivit bättre förrän idag. Maximilian fick feber, hosta och magsjuka stackaren, jag klarade mig ifrån magsjukan som tur var, men fick feber och en jäkla hosta. Har hostat så jag har ont i bröstet... 


Och snöat har det gjort idag, WHY?!! Jag vill inte ha nå mer snö nu! Jag vill ha sommar och sol!   



För övrigt längtar jag till den 25:e, då blir det att åka till IKEA för att köpa tv-bänk och nytt soffbord. :)


Aja, nu ska jag gå å käka våfflor med min pojkar   


/S

Av Sara - 9 mars 2011 07:29

I måndags blev Maximilian 3 år! Hann inte blogga, allt blev så sent.   Under tiden han var på dagis åkte jag och Micke å köpte fika och grejer för att baka tårta, åkte hem och bakade tårtor, sprang ut med dogs, försökte hinna att städa lite, sen hämtade jag honom kl 15 på dagis. Då hade han delat ut glass på dagis och fick ha kronan på sig   När vi gick hem fortsatte jag med att baka en tårta till eftersom jag inte hann med att göra båda. Sen blev det paketöppning och han blev väldigt nöjd med alla grejer.   Senare kom Ammi, Johan, Dimitri och Liam förbi och åt tårta, mycket trevlig kväll! Maximilian blev supernöjd med presenten dom hade med sig också. Och han sa att han hade haft en bra födelsedag   



Slänger in en bild på Maxi från första dagen som 3åring   




  



/S

Ovido - Quiz & Flashcards