sarawestelius

Alla inlägg under september 2011

Av Sara - 23 september 2011 07:31

Morrn morrn!   


I morse var jag sådär supertrött så jag råkade snooza på telefonen 3 gånger   Haha, men nu är man piggare ialf. Idag kommer ju som sagt släkten hit, det kommer bli super, Maximilian har tjatat hela veckan.   


Jag och Maximilian har precis ätit frulle och nu sitter han och tittar på Disney junior. Vi ska snart byta om och gå ut med Alizza och sedan röra oss vidare till dagis.


Imorgon blir det troligtvis IKEA med mamma, undrar om jag kan hålla mig till att bara köpa dvd-stället, kanske inte ska ta med alla pengar dit, det är nog bäst att lämna lite hemma  HAHA,




//S

Av Sara - 22 september 2011 06:31

God morgon!


Jag klev upp för ungefär 30 minuter sen men är fortfarande supertrött, det ser så mysigt ut när Maximilian och Alizza ligger kvar och sover i sängen.   


Idag är det torsdag och gud så skönt, snart helg alltså!! Och då kommer mamma, Ulf, Hampus, Hilma och Shabo!   


Nu ska jag fixa lite frulle och hoppas att jag piggnar på mig!



Ha det gott, ni som förtjänar det!   



//S

Av Sara - 21 september 2011 07:36

Morrn morrn!   


Jag och Maximilian har precis ätit frukost, nu sitter han och kollar på Emil i Lönneberga så då tänkte jag passa på att skriva lite här.


-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Jag är så trött på våra grannar, jag tror seriöst inte att dom har någon hjärna.. Dom vet ialf inte hur man visar folk respekt.. Smäller ingen dörrarna på kvällarna, spelar musik på kvällarna och bara släpper hissdörren som smäller som fan.. :@ På helgerna bryr jag mig inte, då kan dom få spela musik och härja lite om dom vill, men man beter sig fan inte såhär på vardagskvällar! Vi har mest lugna grannar men 2 som väsnas jämt och det är så SJÄLVKLART att dom bor brevid och ovanför oss...  * SUCK *


---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Nu ska jag plocka fram kläder till Maximilian och byta om på honom, sen är det är det dags att gå ut med dogsen innan vi ska till dagis.



Ha det gott!


//S


Av Sara - 20 september 2011 09:55

Tjoohoo!


På fredag kommer Uffe, mamma, Hampus, Hilma och "lilla" Shabo! Lite mys dårå!   


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Tycker det är så jävla roligt när folk klagar på hur andra beter sig och säger att "så skulle jag aldrig göra" och sedan gör den personen exakt samma sak själv, men då är det ju såklart inget konstigt med det. HAHA, bara så du vet, det står LOSER i pannan på dig, alla som möter dig vänder sig om och hukar sig av skratt! Du är inte värd ett skit och ärligt skulle jag inte bry mig ett skit om du försvann från jorden, inte ett skit, för kan man göra som du gjorde mot en dåvarande vän så är man inte värd ett skit, du är inget i mina ögon, du är heller inte värd ett skit pga att man kan fan inte bete sig hur fan man vill mot någon bara för att den inte kan ställa upp något mer just då, bara för att det inte passade dig kan du fan inte gå och göra en sån sak, världelösa nolla.


-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Haha, ja jag behövde skriva av mig lite idag kände jag   Nu ska jag gå och värma min tacopaj och äta lite för att sedan gå iväg med dogsen.



Ha det gott, alla som är värd det!


KÄRLEK TILL MIN FAMILJ, VÄNNER & SLÄKT   



//S

Av Sara - 14 september 2011 09:12

Hej hopp!


Jag har nyss varit och lämnat min älskade pojke på dagis, det är så roligt att se hur bra han trivs med sina dagisfröknar   Det gör de verkligen mycket lättare att lämna honom om dagarna, han har det så bra på sitt dagis och han stortrivs verkligen.


Nu sitter jag och kollar lite på IKEA som vanligt, försöker klura ut vilka grejer jag ska köpa den här månaden och vilka grejer jag ska vänta med till nästa månad..   Det blir nog ialf ett dvd-ställ den här månaden, det behövs verkligen då vi har alldeles för mycket filmer som inte får plats    Då blir det nog det här dvd-stället;



 

Det kommer blir kanon!



Nu ska jag springa ut i regnet med vovvarna!



Ha det gott!



Kärlek till mina nära & kära   



//S

Av Sara - 12 september 2011 11:38

Halloj!


Har varit förkyld i snart 3 veckor nu, förra veckan fick jag även jätteont i öronen och förbannat ont i huvudet, det släppte dock under helgen men nu när en ny vecka har startat och det är dags att ränna runt igen så kommer det SJÄLVKLART tillbaka, jätteroligt! Eller inte...   


Pratade med mamma i morse och det lutar åt att dom kommer och hälsar på i samband med valpträffen dom ska på med Shabo :) SUPER!!   



Inatt har vi sovit jättedåligt, först drömde Maximilian mardrömmar, och sen fick jag gå ut och lägga mig i soffan en stund med Maximilian som hade ont i magen och därför bara låg och vred på sig hela tiden, stackaren   Det gick som tur var över efter ett tag och vi somnade i soffan, dock så vaknade jag sen igen av att jag låg så dåligt så gick vi in till sovrummet och sov vidare där.   Fick som tur var lite sovmorgon i morse också, tur var väl det!   



Nu ska jag gå ut med dogsen som jag har här hemma sen ska jag gå vidare för att ta ut en annan hund.





Ha det gott!


//S




Av Sara - 6 september 2011 06:27

God morgon! :) Vaknade innan alarmet idag, jag hade ställt klockan på 05:50 men vaknade av mig själv istället... Men det var ganska mysigt, rummet var mörkt och man hörde hur det smattrade från regnet, så låg och drog mig lite.   


Ojoj det känns i benen idag att jag och Micke tog en powerwalk igår ialf! Vi gick runt till Fagersjö.. Duttia!   




Första hunden för idag har redan kommit och nu sitter jag och väntar på att hund nr 2 ska komma... Maximilian ligger fortfarande och sover, verkar som att jag kommer få väcka honom idag... Annars brukar han oftast vakna av sig själv i bra tid.   




Men nu hör jag hissen så det är nog hund nr 2 som kommer nu..


Ha det gott!


//S

Av Sara - 5 september 2011 07:38

Kärlek till min familj, släkt och mina SANNA vänner!!! Ni betyder allt!   

Ovido - Quiz & Flashcards