sarawestelius

Alla inlägg under maj 2012

Av Sara - 29 maj 2012 13:19

Hej hopp!!


Var till C och shoppade lite nya kläder åt Maximilian tidigare, kom ialf hem med 2 grejer som det INTE var blixten mcqueen på! ;) Haha... Nu har jag precis varit ut med alla dogsen, så nu är det väl dagd att ta tag i städningen och diskningen, *suck* Men man måste ju det med ;)




Nej nu läre jag fan sätta fart :p



//S



Av Sara - 28 maj 2012 09:26

Halloj!


Idag ser vädret ut att vara lite mer i min smak, lite sol, lite molnigt och lite blåsigt, hur skönt som helst :)  Sitter och inväntar sista daghundarna för idag sen ska jag ta morgonprommisen med Alizza, och Maximilian ska såklart med eftersom han är hemma idag då dom har stängt pga planeringsdag på dagis.


I helgen var vi till city gross och handlade hem mat för hela veckan, skönt att slippa gå in till centrum och fundera varje jävla dag vad man ska äta för nå :) Nu behöver vi bara gå och köpa frulle kanske 2-3 gånger, hur skönt som helst :) Johan följde med till Länna och handlade, så det blev till att käka på MAX innan vi handlade mat, svinit gott och skönt att byta ut mcdonalds :)





 


Lilla familjen och jag <3 Kort från förra veckan, fotograf; Johan :D




//S

Av Sara - 23 maj 2012 08:24

Hej hopp!


Fy satan vad jag inte gillar sommarvärme! Ser hur nöjd alla är med solen och värmen, själv sitter jag och längtar tillbaka till snö och minusgrader... Alldeles för varmt nu!


Har nyss kommit hem från att ha lömnat Maximilian på dagis, alla daghundar för idag har kommit så nu ska jag väl ta morgonprommisen med Alizza, men vill INTE i den här värmen :( Men måste man så måste man ! Ska nog gå och köpa en svalkande glass på donken efteråt ialf ;) Haha




Nej, nu ska vi dra oss iväg, ha det gott!



//S




Av Sara - 21 maj 2012 08:35





Halloj!


I torsdags åkte vi upp till Hälsingland, sov hos Mickes mamma första natten, på fredagen åkte vi och hämtade nya pärlan!!! :D Åkte runt och träffade släkt, sov hos mamma & Ulf och grillning blev det såklart, på lördagen blev det en massa åkande, träffade släkt och vänner :) Sov hos mamma & Ulf, på söndagen åkte vi från röste efter 10 nån gång, sen svängde vi förbi och sa hej då till Sabina & Tobias, sen bar det av hemmåt igen, och fy f*n så skönt det var att åka hem i sin egen bil :)





  



Maximilian ville verkligen inte kliva upp idag, trött efter resan, så han fick vara hemma med mig idag då den ändå visade sig att det inte kom nå daghundar, har varit å satt in 2 maskiner tvätt och ska snart sätta igång med städningen, men först sätta i en film åt Maximilian :)



// S


Av Sara - 15 maj 2012 09:14

Hej hopp!


Sitter och skriver upp lite grejer som ska packas ner inför torsdag när vi åker till Hälsingland igen! (Måste skriva upp allt på en lista annars glömmer vi hälften ;) ) :) På fredagen åker vi till BilCity i Bollnäs och hämtar pärlan!! Stannar såklart under helgen så man hinner träffa släkten och vänner lite mer :)


Ska ta ut lite dogs nu och Alizza ska få sin morgonprommis, lite försenad men bättre sent än aldrig ;)





//S



Av Sara - 10 maj 2012 09:39

Hej hopp!


Idag ville inte Maximilian låta mamma gå ifrån dagis :( Det är bland det jobbigaste som finns att gå ifrån honom när han blir ledsen.. När jag hade gått en liten bit stannade jag och funderade på om jag skulle hämta hem honom, men det går ju inte med lägenheten full med hundar som jag ska springa ut & in med. ;/ Även fast jag vet att det går över fort så är det jobbigt, haha skulle jag komma dit nu och hämta honom skulle jag ändå inte få med honom hem ;)


Och dagarna å veckorna rullar på, tiden går så snabbt... Jag är inne i vecka 17 nu och titta så tjöck jag är ;) Haha


 




//S

Av Sara - 4 maj 2012 11:19

Tjoho! Maximilian börjar bli mycket bättre i ögonen så på måndag är han nog tillbaka på dagis! :) Men igår fick Micke ögoninflamation också, hoppas jag slipper den ialf ;)


Längtar till den 17e, då åker vi upp till Hälsingland igen, å då hämtar vi nya pärlan!! :) Sjukt nice med bil igen! :) Och så blir det nice med långhelg igen ;D


Sitter och funderar på vad jag och Maximilian ska hitta på nu, vädret är inte så kanon men det får nog bli en promenad med Alizza ändå, sen blir det väl in å kika lite i Centrum... Man skulle ju alldeles ha tagit en lunch på donken också ;) Haha...





//S




Av Sara - 3 maj 2012 12:59

Gud vad segt det är att vara hemma medan Micke jobbar :( Har varit ut på en promenad med Maximilian och Alizza för en stund sen, men nu då? Maximilian kollar på film och jag har nyss fått ut en jävla humla från lägenheten, hatar fan värme, vinter är fan det enda rätta, då slipper man alla jävla snuskiga kryp ialf!


Vad ska man hitta på nudå? Kanske ska gå å kika i centrum en sväng, ÖB öppnar ju upp där idag så det kan ju vara skoj :) Men det är väl fullpackat med folk kan jag tänka :p



Nä, nu joinar jag Maximilian framför smurfarna ett tag sen får vi se om vi orkar gå till C =)




Ha det gott!


//S

Ovido - Quiz & Flashcards