sarawestelius

Alla inlägg under juli 2011

Av Sara - 31 juli 2011 16:44

Tjo!


Idag hade vi besök av Karin och hennes lilla hund Lizzie, från och med imorgon blir hon min daghund.   


När Karin och Lizzie åkte hem så satte jag igång med städningen och Micke tvättade.. Har haft storstädning här hemma idag och det behövdes verkligen, vi har varit så lat på att hålla efter nu när vi kom hem från Hälsingland och fortfarande är lediga   


Nu ska jag gå och ta mig en duch sen blir det soffhäng med pojkarna.   


Ha det gott!


/S

Av Sara - 29 juli 2011 20:56

Halloj!


Idag har vi varit inne i C och spenderat pengar som vanligt ;) Haha. Maximilian köpte sig en bil, en Emil i Lönneberga film och en liten boll.. Jag och Micke köpte oss en kylplatta till datorn så att den inte lägger av hela tiden så fort den blir varm. :) Funderade även på att köpa en till fläkt in till vardagsrummet men jag bestämde mig för att fundera på det tills imorgon.. Men direkt när vi kom hem kände jag att vi fan skulle ha köpt den, så imorgon springer jag ner och köper den, eller åker till Rusta i Länna så jag kan köpa en svart fläkt istället ;)



Nu ska jag plocka fram lite chips, dipp och coca-cola och mysa ner mig i soffan :)



Ha det gott!


/S

Av Sara - 28 juli 2011 20:42

God kväll ;-) Sitter i soffan med mina pojkar och kollar på familj guy, ska snart gå och blanda dipp och hälla upp chips och Coca-cola :-) Har bestämt mig för att jag ska göra lite förstoringar på några kort, så idag har jag suttit och valt ut bilder och planerar lite vart på väggen dom ska sitta :-) Dom ska vara i svartvit med svarta ramar, kommer bli såå snyggt :-) Nej nu ska jag fortsätta kolla på tv.Ha det gott! /S

Av Sara - 27 juli 2011 11:35

Hej hopp! Ingen daghund alls idag så det blir bara massa mys med pojkarna å Alizza idag :) Blir väl nån prommis ut på näset osv. :)


Tänkte slänga ut några bilder från vecka 28 :)



  

Micke, Fredde och Johan 

 

 

 

 

 

 Bodell och Johan








 


Micke och Fredde





 

Frida och jag




Nu orkar jag inte lägga ut mer bilder, men för er som har mig på facebook så finns det mycket mer där! :)



/S

Av Sara - 26 juli 2011 12:05

Halloj!


Idag är lilla Sally här, alltså bara en daghund idag och det ser ut som att hela veckan blir lugn med hundar.. :) Alizza är fortfarande helt slut sen vi varit uppe i Hälsingland, hon ligger och sover nästan hela tiden, förutom om vi äter något såklart ;)


Jag har inte orkat lagt in bilderna från semestern på datorn än, men ska väl försöka göra det sen när jag får ork till det ;) Jag är också helt slut efter 2 veckor i Hälsingland..



Nu ska jag gå och ta en dusch och sen ska vi väl kanske åka och köpa hem mat för dagen.



Ha det gott!


/S

Av Sara - 25 juli 2011 20:53

Hej hopp!

 

Nu har jag varit väldigt dålig på att uppdatera bloggen, men jag och familjen har ju varit i Hälsingland i 2 veckor så jag har inte haft så mycket tid till bloggen.

 

Jag har haft det superbra där uppe men det var riktigt skönt att komma hem igen :)

 

Har massa bilder som jag ska lägga upp, men det orkar jag inte göra idag, tar det någon gång till veckan.

 

Nu ska jag bara slöa och mysa i soffan med mina pojkar! :)

 

 

Ha det gott!

 

/S

Av Sara - 4 juli 2011 09:10

Har nyss varit och lämnat Maximilian på dagis och dom har bara en ordinare dagisfröken från hans avdelning nu då dom andra är på semester... Den ordinarie dagisfröken var på morgonmöte så Maxi gillade INTE att jag skulle lämna honom, han blev jätteledsen stackarn så vi gick in till Anki så han fick vara med på morgonmötet, så då blev han glad ialf.. Mammas hjärta. <3 Nu sitter jag i soffan innan alla promenader kör igång ;-) ska väl ta mig en Billys pizza och ett glas coca-cola sen blir det att ta en powerwalk med Alizza och sedan röra sig vidare för att ta ut Tyson. Ha det gott!/S

Ovido - Quiz & Flashcards