sarawestelius

Alla inlägg under juni 2011

Av Sara - 27 juni 2011 06:59

Idag är jag ännu piggare förutom att jag har ont i halsen så är det helt okej.. Måndag idag och det är faktiskt skönt med vardag igen känner jag :-) Maximilian ligger fortfarande och sover, som vanligt :-) Så jag ska väl ta och byta om och försöka få i mig något att äta.. Sen är det väl dags att väcka Maximilian och göra honom redo för en dag på dagis. :-) Nu kurrar magen ;-) Ha det gott!/S

Av Sara - 26 juni 2011 16:25

Nu var det längesen jag uppdaterade här... Beror väl lite på att Maximilian har varit sjuk och jag fick feber igår, känner mig dock mycket piggare idag. Har gjort min 4e tattoo, ska lägga upp bild på den när jag sitter vid datorn. :-) Nu ska jag lägga mig och vila bort febern..Ha det gott!/S

.

Av Sara - 18 juni 2011 23:34

Ligger å myser i sängen med min lilla trollungen som har haft feber sen i fredags, stackaren! :-( Hoppas verkligen att han år piggare imorgon.. Det är ju så mycket svårare att få i honom alvedon nu än när han var 1-2 år.. Men har fått i han lite ialf. Om Maxii är piggare imorgon blir det väl till att spendera dagen i lekparken :-) Annars blir det väl film-mys hela dagen. :-) Nu ska jag gå å kika lite på tv. Ha det gott! :-) /S

Av Sara - 17 juni 2011 20:43

Äntligen är det fredag, och jag har varit ledig idag pga att Maximilian fick feber igår stackarn.. Men idag är han ialf piggare :-) Nu sitter jag i soffan och myser med mina pojkar, det är perfekt väder för mys nu! Jag älskar att ha soffmys när det regnar och är mulet! :-) Håller på å väntar på att min senaste tattoo ska läka helt så jag kan gå och fylla i där jag har tappat färg, min snälla tattoosnubbe skulle fixa det gratis! :-) Och när jag ändå är där för att fylla i den så ska jag göra en ny tattoo, jag kan helt enkelt inte låta bli ;-) Nu ska jag kolla vidare på filmen, ha sett gott!/S

Av Sara - 14 juni 2011 06:49

2 av daghundarna är redan här, idag blir det full fart hela dagen... Det blir 3 daghundar här hemma + våran Alizza och sen ska jag ta ut Tyson på promenad runt kl 11 och direkt efter det ska jag gå och ta ut Svea på promenad och direkt efter det ska jag hem och ta ut alla hundarna här ;)


Maximilian ligger som vanligt och sover fortfarande, jag ska äta lite frukost nu och om han inte hunnit vaknat när jag är klar så ska jag väcka honom så vi kommer i tid till dagis :)


Ha det gott!


/S

Av Sara - 11 juni 2011 22:13

Idag hade jag ju tattootid kl 10, jag hade ställt kl på 8:30 för att hinna dusha å äta frukost i lung och ro.. Klockan ringer och jag ligger kvar och drar mig, fipplar lite på mobilen, sen rätt var det är somnar jag tydligen om, vaknar av att jag rycker till, kollar snabbt på klockan och då är hon 9:39 !! :-o. Jag hoppar snabbt upp springer å byter om och rusar ner till centrum, tack och lov hann jag dit i tid :-) Och jag kan säga att jag är grymt nöjd, stort tack till min tattoosnubbe sin gjort alla mina fina gaddar! :-)




 



/S

Av Sara - 10 juni 2011 07:06

Nu är det äntligen fredag igen, fan vad nice! :)


Igår gick jag till tattoo-snubben och bokade tid för att göra klar den senaste tatueringen, ska dit imorgon (lördag) kl 10:00 :) Så nu är jag superglad och vill att den här dagen ska gå fort ;)


Sitter och väntar på daghundarna som vanligt, och så väntar jag på att Maximilian ska vakna, men han tänker sova länge till verkar det som så det är väl dags för mig att gå och väcka honom. :)


Ha det gott!


/S

Av Sara - 9 juni 2011 06:01

Ja fyfan, jag är så j*vla trött nu för tiden igen... Det var så skönt med långhelg, men det blev ju liksom också ett smakprov av semestern, så efter långa sovmornar får man kliva upp 05:30 igen :( Nu vill jag att det ska gå fort till vecka 28 då våran semester börjar. :)


Nu ska jag slänga i mig lite frukost innan första daghunden kommer!


Ha det gott,



/S

Ovido - Quiz & Flashcards