sarawestelius

Alla inlägg under juni 2012

Av Sara - 14 juni 2012 10:05

Halloj!


Sitter och glor lite tv innan jag ska gå och ta ut några dogs på lunchen :) Här hemma har jag bara en daghund idag, skönt som satan med tanke på att det har varit alla daghundar hela veckan :p


Nästa vecka på osndag kväll åker vi upp till Hälsingland, firar midsommar där och åker hem på söndagen igen :) Underbart att komma iväg igen! Ska som vanligt försöka hinna med att träffa så många som möjligt!!!! <3


Var på bes. med bilen igår och vi hoppades på en massa 2or så SAAB fick byta ut en massa grejer åt oss ;) Men icke, allt så bra ut.






/S

Av Sara - 8 juni 2012 08:44

Halloj!


Sitter och väntar på daghundarna som är på g, sen blir det morgonprommis med Alizza, sen ut med daghundarna en liten sväng, efter det ska jag gå och ta ut Nova på en promenad och efter det ska jag direkt gå vidare för att rasta en annan hund på andra sidan centrum ;) Mycket motion idag tror jag, men det är väl.. okej? ;) Haha. Jorå det är fan skönt att gå mycket.



Nationaldagen har ju varit också, och det var supermysigt även fast vi var hemma. Ni som skiter i nationaldagen är en skam & jävligt tragiska! Såhär mysigt dukade vi iallafall upp;



 




Nej, nu ska jag fixa lite innan jag ska gå iväg, ha det gött!



//S

Ovido - Quiz & Flashcards