sarawestelius

Alla inlägg under december 2011

Av Sara - 22 december 2011 11:36

Hej hopp!


Har nyss kommit in från en promenad med dogsen, nu sitter jag och funderar på att gå och köpa lunch på donken ;)


Har ju som sagt träffat en massa och mailat med en massa folk som vill att deras hundar ska börja vara hos mig om dagarna, önskar jag hade större så jag kunde ta emot ALLA som hör av sig :) Men det funkar ju inte riktigt så.. Tar emot så många jag kan och av dom väljer jag dom som funkar bäst, där allt liksom klickar, har mycket att tänka på om detta med alla hundar, men har min känsla för vilka som kommer funka bäst. Men ska faktiskt inte fundera mer över det nu, det är ju snart jul och då ska jag bara ta det lungt med lilla familjen :) Dom nya hundarna ska ändå inte börja här förrän efter jul :)



Nej, nu skriker magen efter mat ;)


Ha det gott!


//S

Av Sara - 19 december 2011 13:53

Halloj!


Sitter och njuter av att se snön falla där ute :)) Jag har just varit ute med Maximilian och Alizza i lekparken, Alizza fick dra Maximilian lite på snowracern! :) Båda 2 var hur lyckliga som helst, Maximilian har längtat efter att få åka snowracer och Alizza älskar att dra :)



 



Nu dom senaste dagarna har jag träffat en massa hundar som vill börja här, ska fundera lite på vilka som passar bäst in i våran lilla flock :) Svårt att säga ifrån någon då alla voffsar var så mysiga... Men jag kan ju inte ta emot alla som hör av sig. Ska vara noga med ägarna också, så man inte råkar ut för nån respektlös människa som bara tänker på sig själv hela tiden igen.. Men alla jag har träffat verkar hur bra som helst! :)



Nu ska jag mysa med Maximilian & Alizza



Ha det gott, ni som förtjänar det ;)


//S



Av Sara - 13 december 2011 09:02

Hej hopp, idag har jag varit på Maximilians dagis under morgonen och kollar på luciatåget och fikade lite :) Supermysigt. För er som har mig på facebook finns det bilder där. Nu ska jag ta en sväng med dogsen och sedan ska jag nog gå och handla något att äta.


..................................................
..................................................
..................................................
..................................................
.......


I DONT EXACTLY HATE YOU, BUT IF YOU WERE ON FIRE AND I HAD WATER, I´D DRINK IT!





//S

Av Sara - 12 december 2011 11:13

Ogillar STARK folk som inte visar mig respekt efter all hjälp dom fått.



//S

Av Sara - 7 december 2011 08:16

Halloj!


Nu har det blivit plusgrader och snöblandat regn, MEN senare under dagen sägs det att det ska bli minus och snöfall/snöbyar så jag HOPPAS verkligen att det stämmer!!


Igår beställde jag en fleecejacka åt Alizza, en Hurrtta vattenavisande :) Här kommer en bild på den;


 


Och har även bestämt mig för ett regntäcke från Hurrtta som hon ska få, men det ska jag inte köpa förrän efter vintern :) Här kommer en bild på den;


 

Alizza kommer bli superfin i den!! :) Men som sagt så får den vänta till efter vintern. :)




Nu blir det frulle!


Ha det gott!


//S




Av Sara - 6 december 2011 08:41

Åh så mysigt, igår när jag var på väg för att hämta Maximilian på dagis började det snöa :) Inte så mycket, men ialf lite :) Och idag ligger det snö på backen :) Hoppas verkligen att det kommer mycket snö snart, det är så mysigt!



Nu ska jag göra bland det tråkigaste som finns, panta flaskor! Haha.. Det är så tråkigt att släpa massa påsar men jag måste verkligen göra det nu för jag har fullt i skåpet så nu står det flaskor lite överallt ;) Och så vill man ju inte ha det :p Haha..




Ha det gott!


//S

Av Sara - 2 december 2011 19:31

 

Pyjamasbyxor från KappAhl






 


Bh från H&M



 

Philips kaffebryggare från Clas Ohlson



Blev även lite strumpor (som det tydligen inte går att ladda upp bild på) och julklappar till Micke, men dom tänker jag då inte lägga ut bilder på, för man vet ju aldrig om Micke är här å snokar ;))



Nu blir det mys med min lilla familj   


//S

Av Sara - 2 december 2011 15:05

Hej hopp!


Idag har jag varit i C och handlat lite, det blev 2 julkappar till Micke och så köpte jag lite annat smått och gott :) Sen gick jag såklart och köpte hem en massa gotta till ikväll ;)


Funderar på om jag ska gå tillbaka till C och kika lite mer innan jag hämtar Maximilian på dagis ;)



I januari får ju vi hem våran orm, ska bli riktigt skoj! Så på söndag ska vi åka till Älvsjö och köpa ett terrarium som jag hittade på blocket. :) Sen måste vi åka till IKEA nån dag också för att köpa en möbel som terrariet ska stå på, synd att jag måste till IKEA ;) Då kan jag ju passa på att köpa lite annat skoj också! :))



Nej nu ska jag gå ut med Alizza och sedan röra mig mot Centrum! :)



Ha det gott!



//S


Ovido - Quiz & Flashcards