sarawestelius

Alla inlägg under juli 2012

Av Sara - 23 juli 2012 11:27

Igår var vi på stranden och hade det mys, lite bad, lek och fika :) Efter vi kom hem från stranden blev det lite käk och sedan ut igen för att leka med hundskrället ;)

Idag är det mulet, lite skönt tycker jag, men vet dock inte vad jag ska hitta på med Maximilian, får kanske bli en innemys dag framför tv:n, å kanske köpa hemma något gott ;)


Av Sara - 23 juli 2012 11:24

Igår var vi på stranden och hade det mys, lite bad, lek och fika :) Efter vi kom hem från stranden blev det lite käk och sedan ut igen för att leka med hundskrället ;)

Idag är det mulet, lite skönt tycker jag, men vet dock inte vad jag ska hitta på med Maximilian, får kanske bli en innemys dag framför tv:n, å kanske köpa hemma något gott ;)


Av Sara - 21 juli 2012 16:13

Idag fick vi hem bilstolarna som jag beställde, och dom skickade med en present också :)



Nu har vi precis kommit hem, vi har varit i Nynäshamn och lekt på stranden med Maximilian, köpte lite fika och hade det gott :)

Av Sara - 21 juli 2012 16:09

Idag fick vi hem bilstolarna som jag beställde, och dom skickade med en present också :)



Nu har vi precis kommit hem, vi har varit i Nynäshamn och lekt på stranden med Maximilian, köpte lite fika och hade det gott :)

Av Sara - 20 juli 2012 10:08

Lyckades somna om en stund!! Kl 9 väckte Maximilian mig, å va skönt det var att få sova ett tag till :)

Nu sitter jag och Maximilian på donken, man får lyxa med en sån frukost när det är både barnbidrag och fredag ;) haha..


Av Sara - 20 juli 2012 06:00

Halloj!

Har varit vaken sen Micke klev upp i morse, runt 4 nån gång.. Jag kan inte somna om, varför??! Maximilian och hunden sover ju så gott, vad ska jag då göra vaken nu liksom?! Känner mig alldeles yr idag också, sjukt drygt :(

Äntligen fredag ialf, då får man sig lite chips och coca-cola ;) fan vad jävla gott, längtar redan till kvällen :D


Nej jag ska göra ett sista försök att somna om igen...


//S

Av Sara - 18 juli 2012 10:41

Halloj! Klev upp strax före kl 06:00 och släppte in 2 av daghudarna, sen gick jag och sov vidare ;) Maximilian väckte mig runt 9 tror jag... Kollade lite barnprogram och åt frulle och sen gick vi ut och rastade Alizza..


Nu ligger Maximilian och leker med bilar som vanligt ;) och jag sitter i soffan å glor på tv.. Ser ut att bli regn idag så det blir nog bara lek inne... Men måste ut med hundarna även om det regnar, fick dom välja så skulle dom hellre ligga inne hela dagen, fjanthundarna ;) haha..

Av Sara - 17 juli 2012 13:52

Ja, jag blir galen på att min enda umgänge bor 30 mil ifrån mig!! Ibland går det bra men vissa dagar blir jag totalt galen, nu dom senaste veckorna har det varit sjukt drygt...


Skulle ni klara av att flytta från hemstaden, 30 mil hemifrån och vara utan umgänge vecka efter vecka?

Ovido - Quiz & Flashcards