sarawestelius

Alla inlägg under augusti 2011

Av Sara - 31 augusti 2011 18:02

Ja nu är det ju så att jag glömde ta med mig kameran ut när jag hade tänkt, så det slutade med att jag kom ihåg att jag skulle ta lite kort nu när det bara var Alizza kvar här hemma, men jag slänger in 2 bilder som jag tog på henne ialf :)


Imorgon ska jag försöka ( igen ) komma ihåg att ta med mig kameran ut :)







 





 




//S









Av Sara - 31 augusti 2011 07:05

God morgon!


Är trött som en jävel idag men det är bara att hålla sig vaken ändå, sova mer kan man ju glömma ;) Första hunden för idag har kommit för ett tag sedan så nu sitter jag och väntar på att dom andra ska "ramla" in   


Maximilian har precis vaknat så nu ska jag plocka fram lite frukost   


Funderar på att knäppa lite kort när jag är ute idag, så vi får väl se om jag kommer ihåg att ta med mig kameran ;) OM jag kommer ihåg det så kommer det upp lite bilder här sen   





Ha det gott!



/S

Av Sara - 28 augusti 2011 15:47

Hallå!


I helgen har vi mest varit i centrum och shoppat och såklart myskvällar med massa gotta! =)


Lite som kom hem från C är, linne, trosor, kallingar, byxor, bilar till Maximilian, jeans till Maximilian med Blixten mcqueen på, förvaringslådor, ett par adidasbyxor med blixten mcqueen till Maximilian, fanns ingen storlek på tröjan till så ska köpa den nästa månad istället om du har fått hem storlekar då! =) och så köpte vi lite mer smått och gott =)



Imorrn ska jag åka med gullet Hanna till Länna så jag kan köpa en ny hallmöbel eftersom jag kastat bort den gamla pga att vi köpt en ny STOR spegel till hallen, så nu måste vi ha en fräschare som matchat bättre till nya spegeln! ;)




Nu ska jag mysa med pojkarna   



Ha det gott!



/S

Av Sara - 25 augusti 2011 15:38

Hej hopp!


Idag har jag träffat Hanna & Bella, nice som fan!   Var ute på en liten shoppingrunda, hittade dock inte så mycket, men kom ialf hem med detta;








Bagy jeans










 


The Simpsons T-shirt









 

Doftljus








 

Strumpor & hårsnoddar (alltid välbehövligt ;) )





Ha det gott!


/S


Av Sara - 23 augusti 2011 19:48

Hej hopp! =)


Idag har det varit fullt upp med alla dogsen här hemma.. Men det är bara bra det, så man har något för sig om dagarna ;)


Jag har beställt hem kort ( förstorningar ) som kom hem förra veckan, så idag gick jag och köpte ram till ett av korten, inte dom billigaste ramarna till dom större korten så man får börja med en så får vi ta resten nästa månad när vi får in lite mer pengar igen =)) Kommer iallafall bli supernice!



Nu blr det tv med darling, Maximilian ligger och sussar :)



Ha det gott!


//S

Av Sara - 22 augusti 2011 18:25

Men nu har man varit dålig på att uppdatera igen!!!   Men har ju inte riktigt tid jämt att sitta här, springer ju ut å in med hundar hela tiden, går iväg och rastar hundar som jag inte har här hemma, sen när jag hämtat Maximilian på dagis är det oftast fullt upp med honom :) Men ska försöka bättra mig igen :)


Idag hade jag en lugn start på veckan, en daghund här och en hund som jag gick iväg och rastade bara. Nu har jag och grabbarna nyss ätit mat och jag äter som vanligt FÖR MYCKET när det är gomat   Skönt med lugn start, imorgon blir det lite mer att göra. 



Bjuder på en bild på mig och min guldklimp   


 




//S











Av Sara - 12 augusti 2011 08:13

Idag vill jag säga GRATTIS till mamma på födelsedagen! :)




 



/S

Av Sara - 11 augusti 2011 09:25

Oj oj oj vad dålig jag har varit på att uppdatera nu!


I måndags började Maximilian på dagis igen och första dagen ville han inte att jag skulle gå :( Men redan andra dagen var allt som vanligt å han brydde sig inte att mamma gick :p


Nu har jag precis kommit hem, var och handlade mat för idag efter jag lämnat på dagis, skönt att ha det gjort så man inte måste gå in mot Centrum nå mer idag.



Nu ska jag sätta mig framför tv:n en stund sen blir det prommis med hundarna.



Ha det gott!


/S

Ovido - Quiz & Flashcards