sarawestelius

Alla inlägg under april 2011

Av Sara - 19 april 2011 07:21

Sitter och väntar på dogs som vanligt, och att Maximilian ska vakna.. Men han verkar inte vilja kliva upp idag så jag måste nog ta och väcka honom snart, så vi hinner till dagis i tid! :)


Var in till tatuerings-snubben igår och kollade pris för min blivande tatuering, och priset var helt okej, så när pengarna kommer ska jag och Micke gå och boka en tid! :) Funderar på om jag ska boka tid den 29:e så jag gör den på min födelsedag, jag får den ju i present av Micke :) Men vet inte om jag kan vänta så länge ! ;) Haha, vi får väl se hur jag gör :p 



Nu ska jag gå in och väcka min lilla sömntuta :)


Ha det gott!
/S

Av Sara - 18 april 2011 07:03

Klev upp 06:30 idag som vanligt, men var/är extremt trött! :( Jag hatar måndagar! Ialf så stog det att det var 8 grader redan då!!, känner på mig att det kommer bli en varm dag idag. :)


Maximilian har precis vaknat och sitter nu å tittar på playhouse disney, som vanligt :) Ska snart ta fram lite frulle, sen blir det att rasta Alizza och sedan går vi vidare till dagis.


Helgen har varit kanon, massa utevistelse i varmt och soligt väder! :) Hoppas på lika kanonväder nästa helg så man kan vara mer ute än inne då också. :) Åh, här sitter jag och tänker på nästa helg REDAN när det bara är måndag, huhu. :(


Slänger in nån bild från helgen :)




 



 



 

Nu blir det frulle!


Ha det gott!


/S




Av Sara - 13 april 2011 07:14

Nu sitter jag som vanligt och väntar på dogs :) Maximilian äter frukost framför playhouse kanalen :) Sen blir det som vanligt att rasta Alizza och sen röra sig mot dagis.


Pratade med Uffe igår och då bestämde vi att han, mamma, Hampus, Hilma och kanske Sabina ska komma när jag fyller år! :) Ska bli mycket roligt.. Undrar hur mycket Shabo har hunnit växt ;)


Nej, nu ska jag äta lite frulle.


Ha det gott!

/S

Av Sara - 11 april 2011 07:37

Frullen är i magen och nu sitter jag och väntar på att daghundarna ska komma.. Tråkigt väder idag, alldeles mulet men det verkar varmt ialf, det är huvudsaken :)


Har funderat på om jag skulle hitta på något speciellt på min födelsedag, men vet inte vad? Först kände jag för att åka till min älskade farmor, men det är lite långt för att bara åka över en helg :( Så får ta och åka dit till sommaren eller nå istället. Men det blir väl kanske att mamma, Uffe, Hampus & Hilma kommer ner, tänkte isf kolla om syrran ville haka på också. Aja, vi får se vad som händer :p Det är ju ett tag kvar, men jag gillar bara att ha saker planerat :)


Nu är det dags att gå och byta om, ta fram kläder till Maximilian, rasta Alizza och sedan röra sig mot dagis. :)



 


Ha det gott!

/S



Av Sara - 5 april 2011 20:40

i fredags för att hämta en liten rottiskille!! :) Shabo ska han heta, jag ville inte släppa iväg honom när dom skulle åka hem :p Slänger självklart in en bild på honom.


Pratade nyss med mamma och jag hörde lillebror Hampus i bakgrunden, han var lite ledsen och sa att han ville åka hit till mig, gullungen! Han hade sagt det nu i några dagar.. Hoppas verkligen att dom kan komma när jag fyller år.



 


/S

Av Sara - 2 april 2011 19:58

Ja, igår kom äntligen min nya mobil :-) så nu tänkte jag bara testa lite hur det funkar att blogga på den, och det går ju bra :-) igår hade vi mamma och Uffe på besök, varför får ni inte heta än :-P. Haha. Nu blir det tv . Hej!

Ovido - Quiz & Flashcards