sarawestelius

Alla inlägg under maj 2011

Av Sara - 30 maj 2011 05:45

Har nyss klivit upp och nu sitter jag å väntar på daghund nr 1.. Jag är trött som f*n men det är första morgonen på länge som jag inte somnar om efter att klockan har ringt ;)


Kommer blir lite extra stressiga dagar för mig nu, ska börja rasta schäfern på lunchen som jag rastade förut, så alltså ska jag ta ut 2 hundar runt lunch OCH hinna ut med hundarna hemma emmelan dom 2 :p Haha, kan bli lite spring men det är ju bara bra, jag kan behöva röra på mig lite mer ;)


Nu ska jag äta lite frulle sen är det dags att försöka väcka Maximilian och få i honom frukost. :)



Ha det gott!

/S

Av Sara - 27 maj 2011 17:41

Ja idag har jag haft en superbra dag, blev daghundledig så det har varit lungt och skönt och jag fick sovmorgon :) Gick och tog ut Tyson på lunchen bara och såklart har jag ju varit ut med Alizza, men det känns ju inte som ett jobb ;)


Klockan 12 gick jag för att snacka med tattoo-snubben och visade vad jag ville göra, och det visade sig att han hade tid att göra den direkt :) Dock så gjorde jag inte hela men kommer göra klar den nästa månad :)


Bild på tattoo;


 


Huvudet är helt klart och sen har han gjort konturerna, så det som är kvar att göra är att fylla i tribalerna och lite småsaker.. :) LÄNGTAR TILL NÄSTA MÅNAD ;)




/S

Av Sara - 25 maj 2011 21:20

Idag åkte jag in till stan och träffade Frida och lilla Philip, blev en liten fika på donken sen gick vi och kikade lite i affärer. :-) Sen åkte vi hem till oss i Farsta, hängde lite där sen kom Robin och stannade en stund och sedan var det dags för dom att åka vidare. En mycket trevlig dag har det varit. :-) Idag har vi bott i Farsta i 3 år så det har vi firat med lite chips, dipp och Coca-Cola ;-) Nu ska jag mysa vidare :-) /S

Av Sara - 25 maj 2011 21:20

Idag åkte jag in till stan och träffade Frida och lilla Philip, blev en liten fika på donken sen gick vi och kikade lite i affärer. :-) Sen åkte vi hem till oss i Farsta, hängde lite där sen kom Robin och stannade en stund och sedan var det dags för dom att åka vidare. En mycket trevlig dag har det varit. :-) Idag har vi bott i Farsta i 3 år så det har vi firat med lite chips, dipp och Coca-Cola ;-) Nu ska jag mysa vidare :-) /S

Av Sara - 19 maj 2011 07:39

God morgon! Torsdag idag, alltså är vi nära helgen, underbart! :) Har varit/är så extremt trött den här veckan. :(


Idag ska Maximilian till "skogen" som vanligt med dagis, det märks ju med tanke på att han alltid vaknar i bra tid på torsdagar ;) Haha, min lilla trollunge.


Vi har precis ätit frukost och nu är det dags att byta om på Maximilian, och så måste vi springa ut och rasta Alizza..


Jag hade hört att det skulle bli soligt idag men inte fan är det någon sol framme än ialf, men det verkar som att det är ganska varmt. Bara hoppas på att solen kommer fram snart då :)


Nu ska jag gå och göra Maxi klar för dagis.


Ha det gott!


/S

Av Sara - 18 maj 2011 07:40

God morgon!


Idag är jag trött som en jävel! Det kommer bara en hund idag och det är den som kommer kl 8 så jag ställde kl på 06:00 men råkade somna om igen efter att den ringde ;) Och nu sitter jag här och är fortfarande lika trött :( Maximilian ligger på golvet och leker med tågbanan, snart är det dags att byta om på honom och börja röra sig till dagis.


  



Ha det gott!

/S

Av Sara - 17 maj 2011 05:41

Har nyss klivit upp och känner mig extremt trött idag. :( Maximilian den lilla sömntutan ligger och sover fortfarande, men han vaknar nog när första daghunden kommer för då blir det liv :p


Vädret ser helt okej ut idag, soligt och inte ett moln :) Hoppas verkligen att det håller sig så, för igår när jag tyckte vädret såg ok ut så blev det spöregn ;) Dock så varade det inte under hela dagen utan solen kom ju fram igen :p


Idag ska jag såklart ut på prommisar med daghundarna och så tänkte jag försöka hinna med att städa heeela lägenheten.


Nu ska jag slänga i mig lite frulle innan det kommer dogs :)


Ha det gott!

/S

Av Sara - 16 maj 2011 06:32

Idag klev Maximilian upp kl 06:00 med mig, inte så konstigt då han somnade redan 18:15 ca igår! :o Nu sitter han framför tv:n och kolla på en av hans favoriter; Katten Gustaf :) Alizza förflyttade sig bara från sovrummet till fåtöljen och ligger nu å sover igen ;)


Idag blir det lungt här hemma för mig, det blir bara 1 daghund som kommer.

Vädret ser ut att kunna bli okej idag, solen skiner lite, men det är ganska mycket moln.. Men bättre det än att det blir en massa regn iallafall :)


Nu ska jag göra iordning lite frulle.


Ha det gott!


  


/S

Ovido - Quiz & Flashcards